vendredi 15 juillet 2016

Scrap N' Dipity July Challenge "Washi Tape""


Hi girls good news, I will be part of the creative team for The Scrap N' Dipity Stamps

*Salut les filles de bonnes nouvelles, je vais faire partie de l'équipe de création pour The Scrap N 'Dippity Stamps

My first contribution to the Scrap N' Dipity challenge blog  is a sweet card

*Ma première contribution pour le blog des challenges est une très belle carte
For the July challenge the dare is "using Washi Tape"
Pour le cahllenge de julliet le défi est "utiliser washi tape"



For my card i have used the dots washi tape for the moon and  the film strip for the sentiment.

I have colored with Promarker markers
I have used for my background some Dies
Memory Box
 Jillibean soup

*Pour ma carte j'ai utilisée  le washi tape points pour la lune et le washi tape film pour le sentiment.

J'ai colorée avec des marqueurs Promarker
J'ai utilisée quelques Dies 
Memory Box
  soupe Jillibean



I invite you to join me in this new adventure

*Je vous invite à me rejoindre dans cette nouvelle aventure


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire